Första träningspass på veckor

Hej kära bloggen idag så gick jag till gymet för första gången på länge, tror nästan 3veckor sen jag tränade men min förkylning har verkligen hållt i sig och satte sig på stämbanden så jag har vart hes men hart en jätte sexig och porrig röst åndå hehe men jag kunde inte sjunga i duschen på länge hahahaha inte för att jag kan sjunga bra heller men ändå 🙂

Robin och Martin strechade lite med mig på mattan och surrade massa skit, dom är verkligen jätte diciplinerade när det gäller kost och träning, typ inga kolhydrater eller alkohol på hur länge som helst och inget godis, chips, kakor mm mm ja typ allt som jag älskar och äter nästan dagligen men det upphör om 1vecka då jag kommer att skippa skit mat.

Fast jag gillar att unna mig gott från september-mars sen tänker jag mer på det jag äter och tränar mer förbränning resten av året då solen skiner på mig. Denna kost rekomenderar jag inte till alla som vill hålla vikten utan jag har en väldigt bra ämnesomsättning och då funkar det eftersom jag har verkligen koll på som nu när jag gått upp 5kg men det ser fortfarande bra ut då slutar jag med en massa kalorier och skärper mig men tror inte alla har den kollen så rekomenderar att ni har en bra kost året om och unna er 2-3gånger i månaden massa slarv….

Såhär soft var min träning idag hehe, nejdå men jag tränade bröst och lite triceps samt strechade i 20min nånting jag inte gjort innan men jag vet ju att streching är bra för mig och för alla som tränar speciellt alla med rygg besvär………….

5 tankar om “Första träningspass på veckor

  1. L says:

    Hej heting!
    Jag är en sen tidigare tränad tjej med ganska mycket muskler. Jag slutade träna ett tag (min muskler är kvar dÃ¥ jag har väldigt lätt att bygga muskler, men blev ”ofit”), men nu har jag börjat igen. Jag tränar för att tona ner de muskler jag har och för att bli smalare.

    I snart två månader har jag tränat på gym mellan 4-6 ggr i veckan med minst 1 timme powerwalk varje gång (mycket i backe också, inte bara plant) följt av styrketräning med lätta vikter i flera upprepningar.

    Jag har inte ätit godis på över ett år och jag äter bara bra mat, mycket grönsaker och knappt några kolhydrater alls. �ter varken kakor, glass eller chips. Mitt problem är att det inte känns som att det händer något över huvud taget.

    Jag har tappat lite runt magen (som aldrig vatt särskilt stor) och mina armar har blivit fastare. Men mitt problemområde rumpa,lår och vader..händer ingenting känns det som. �r jag för ivrig eller gör jag något fel? Väldigt tacksam för hjälp!!
    Mvh
    L

  2. bobbys says:

    Du verkar ju träna rätt och äter bra, speciellt med godis på ett år, bra där men ät godis 1gång i månaden det gör inget, ibland bränner du mera om du chockar kropper med en kaloribomb 🙂
    men ibland är vissa byggda på ett visst sätt eller att din naturliga kroppsbyggnad och benstomm inte är gjort för att vara super slank, självklart kan du tappa mera men då måste du köra på morgon pass och promenader på tom mage och äta bara kolhydraret och inget fett men få i dig fiskolja,,,
    kolla gärna med nån bra pt på ditt gym som kan kost och förbränning… krammm å lycka till

  3. tory says:

    hey bobby…
    jag tränar rätt mkt, men vet att min kost inte håller…den är inte dåligt, men den är långt ifrån bra och där jag vill vara..
    kan du inte lägga ut lite tips på VAD kan man käka, hur mkt hur många ggr om dgn etc…skulle va grymt om du gjorde det….dra gärna iväg ett mail om du har tid – w.wallenor@hotmail.com
    läste återigen om branden…terrible, men kom ihåg. WHAT DOESNT KILL YOU ONLY MAKES YOU STRONGER…. / tory 0705827597

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.